• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ 
  • کد خبر : ۶۲۰۶
پیام دكتر نامدار رییس دانشگاه علوم پزشكی قزوین به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

 بسم الله الرحمن الرحیم 
استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل با ظلم بزرگترین درسی است که در مکتب آسمانی اسلام شیعه و  کلام نورانی پیشوایان بزرگ خود آموخته ایم .
۱۳ آبان یاد آور رخدادهای بزرگی در تاریخ معاصر ماست که با تبعید معمار بزرگ انقلاب در سال ۴۲ آغاز و با  شهادت مظلومانه دانش آموزان توسط عمال حکومت فاسد پهلوی در سال ۵۷ ادامه یافت و نهایتا با برچیده شدن بساط جاسوسی در لانه توطئه ی سفارت استکباری آمریکا به عنوان انقلاب دوم در سال ۵۸ کامل شد .
امروزه نیز فریاد های مظلومانه مردم سوریه ، یمن و غزه زیر چکمه های غاصبان و ظالمان به گوش می رسد پس نهضت ظلم ستیزی و مقاومت تا نابودی کامل مستکبران ادامه خواهد یافت. 
اینجانب ضمن ادای احترام به همه شهدای بلند مرتبه راه آزادی و آزادگی و گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان از همه مردم شریف ،  آگاه و انقلابی استان و همه استادان ، دانشجویان ، مدیران و کارکنان عزیز دانشگاه علوم پزشکی قزوین که قریب به ۲ سال است با تمام توان از سلامت این مردم بزرگوار دفاع می کنند دعوت می کنم ، تحت فرمان و هدایت های هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و  هم صدا و همگام با سایر مردم کشور عزیزمان ایران و با رعایت همه جوانب برای حفظ سلامت خود و دیگران در تجمع بزرگ استکبار ستیزی ۱۳ آبان شرکت کنند و جلوه ی تازه ای از همبستگی و مقاومت در برابر مستکبران جهان را به نمایش بگذارند. 
وعده ما تجمع بزرگ ۱۳آبان در سراسر استان .
دکتر پیمان نامدار 
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0