• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ 
  • کد خبر : ۶۰۴۰
گام دوم و محكم بانك قرض الحسنه مهر ایران برای مهار كرونا

در حاشیه نود و پنجمین نشست ستاد استانی کرونا مدیر امور شعب و هیئت رییسه بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در این نشست  در جهت پیشگیری از شیوع  کرونا برای دومین بار تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کردند‌.
میرزا عبداللهیان مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر  ایران در قزوین ضمن عرض خدا قوت به کارکنان پر تلاش دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مدیریت ویروس منحوس کرونا گفت :در راستای اجرای طرح  پر افتخار شهید سلیمانی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دومین بار به میدان آمد تا به یاری کادر بهداشت و درمان بشتابد  .
میرزا عبداللهیان خاطر نشان کرد :وظیفه همه ماست تا در این راه قدم برداریم و یکدیگر را یاری کنیم تا از شر این ویروس در امان بمانیم .
جمالی پور استاندار قزوین هم ضمن قدردانی از تلاش های بانک قرض الحسنه مهر ایران ،این اقدام را یک امر خداپسندانه دانست و از سایر بانکها و موسسات و شرکت های خصوصی و خیران خواست تا به این موضوع ورود کنند و دانشگاه علوم پزشکی را که نزدیک به دو سال است با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند را یاری نمایند.
گفتنی است در این مرحله بانک قرض الحسنه مهر ایران تعدادی تب سنج، پالس اکسی متر ،بارکد خوان و ترالی اورژانس به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدا کرد.
این بانک در ماه های گذشته نیز مقداری از اقلام مورد نیاز دانشگاه را تامین کرده بود.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0